niedziela, 28 lutego 2016

Sałatka z makaronem

Dzisiaj propozycja sałatki z makaronem pełnoziarnistym, kawałkami kurczaka i można powiedzieć, że reszta to czysta improwizacja. Miałam resztki makaronu, kawałki podsmażonej piersi z kurczaka i trzeba było coś do tego dołożyć. Jednym słowem wyszła sałatka " na winie", czy li to, co miałam pod ręką i uważałam ,że dobrze się skomponuje. Powstała pyszna sałatka, która zniknęła w mgnieniu oka podczas sobotniej kolacji. Sos jogurtowo - majonezowy z odrobiną czosnku, stał się kwintesencją smaku.



SKŁADNIKI

  • 3 szklanki ugotowanego makaronu pełnoziarnistego ( u mnie wstążki)
  • 1 papryka czerwona
  • pęczek szczypiorku
  • 1 pierś z kurczaka obsmażona lub pieczona
  • 2 pomidory
  • 1/2 ogórka świeżego
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego gęstego
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 ząbki czosnku
  • sól, pieprz

WYKONANIE

Do makaronu dodajemy pierś z kurczaka pokrojona w drobne kawałki.

Szczypiorek siekamy drobno,

Paprykę myjemy oczyszczamy, kroimy w drobna kostkę.

Ogórek i pomidory również kroimy w kostkę, wszystko mieszamy razem z makaronem.

Jogurt mieszamy z majonezem, wyciskamy czosnek, dodajemy odrobinę soli i pieprzu, mieszamy.

Dodajemy do sałatki,wszystko dokładnie mieszamy. Sałatka gotowa do spożycia.



SMACZNEGO Czekam na Państwa opinie i cenne rady. Jeśli zostawicie tutaj swój  ślad, łatwiej mi będzie trafić do Was.

Brak komentarzy: