piątek, 21 listopada 2014

Łosoś z takim sosem?

Postawiłam znak zapytania w tytule posta, ponieważ sos, który zrobiłam w żaden sposób nie pasował mi do ryby. Ale to tylko moje myślenie, które  szybko zostało rozwiane, jak spróbowaliśmy zestawienia sosu parykowo- marchewkowego do łososia.  Dla mnie pycha. Przepis na sos TU



SKŁADNIKI

  • 0,5 kg łososia
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • łyżka przyprawy do ryb
  • sok z połowy limonki
Składniki i wykonanie sosu TU

WYKONANIE

Sos sojowy łączymy z przyprawą i sokiem z limonki. Wkładamy do marynaty łososia. Odstawiamy do lodówki na 1-2 godziny. Można w między czasie obrócić rybę. 



Gotujemy na parze lub pieczemy w piekarniku. Jak kto woli. Do ryby podajemy wyżej wymieniony sos.



SMACZNEGO 


 Czekam na Państwa opinie i cenne rady. Jeśli zostawicie tutaj swój ślad, łatwiej mi będzie trafić do Was.

Brak komentarzy: